niedziela, 30 marca 2014

189 Szybka relacja z XVII Targów Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio i Video FILM VIDEO FOTO


   Na targi wybrałem się w piątek , będąc prawie godzinę przed otwarciem nie spodziewałem się aż tylu ludzi którzy cały czas napływali :)
Mój mały spacer zacząłem od przejścia i zapoznania się z tym co gdzie się znajduję :) a podróż wyglądała tak

 Z pośród wielu wystawców wszelkiego rodzaju sprzętu mogę śmiało powiedzieć że największym zainteresowaniem cieszyły się modelki .







nie zabrakło także innych atrakcji :)

A moją uwagę najbardziej przykuwały gablotki z obiektywami :) wystawcy byli tacy jak : canon , nikon, sigma ,tokina , samyamg , tamron ...





Na targach nie zabrakło także telewizji .
Jak również dodatkowych Pań promotorek .

Na tegorocznej edycji targów znalazły się jeszcze takie atrakcje jak sprzęt studyjny , monitory , tablety graficzne . Dużym zainteresowaniem cieszyły się fotoksiążki i albumy , lecz na tym nie koniec znaleźć można było jeszcze takie gadżety jak akcesoria do fotografii podwodnej oraz drony by móc robić zdjęcia z powietrza . Niestety w przypadku dronów trzeba się doszkolić z obsługi .









A na zakończenie modelek część dalsza .