sobota, 27 września 2014

266 Klif Orłoski Częśc Górna

     Klif Orłowski to chyba unikalne miejsce w Polsce. Wpis ten jest drugą wyprawą na ten stromy brzeg , a pierwsze zdjęcie przedstawia widok właśnie ze szczytu, ale lecimy dalej... Za pierwszym razem burza zmieniła moje plany. Ale nie odpuściłem i wybrałem się po raz drugi z towarzyszącą mi dziewczyną :-). Klif zbudowany jest z gliny morenowej pochodzenia lodowcowego. Rozciąga się on na długości 650 m. Wspinając się na górę i wędrując leśnymi ścieżkami, możemy podziwiać widok na Zatokę Gdańską oraz półwysep helski w pogodne dni. Ma on wysokość ok 60m, lecz trzeba pamiętać, że jest to miejsce niebezpieczne. Z wyczytanych informacji na szczyt wchodzić nie wolno. Idąc z zamiarem wejścia na górę nie natknąłem się na żadne informacje o tym, że wejście jest zabronione. Wyczytałem też ,iż doszło tam już do kilkunastu wypadków.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz