niedziela, 7 grudnia 2014

287 Szklarnie ....

     Myślałem czas jakiś nad tym czy łączyć kadry kolorowe z B&W , i doszedłem do wniosku , że jednak zacznę :) Trochę urozmaicenia , jeśli będzie dobrze się przyjmować to takie wpisy będą a jeśli nie to z nim zrezygnuję :) . Więc opinie kierować na FB :) . A teraz wracając do obiektu . Teren jest ogromny . Zapewne jeszcze tam wrócę :) , jak na razie mało mam informacji na temat tego obiektu . Jednak podzielę się moimi odczuciami . Jak już pisałem teren jest ogromny , przechadzając się tam w mojej głowie pełno było myśli czemu to jest puszczone , to musiało kosztować sporo kasy , nakładu pracy i czasu . Chodzenie mam nie jest łatwe przez wszechobecną róże , która skutecznie utrudnia poruszanie się ... Na samym obiekcie chyba już ukradli co się dało , smutna Polska prawda ... Wszelkie obiekty tego typu znikają za pomocą szabrowników i złomiarzy . Niestety...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz