niedziela, 21 grudnia 2014

290 Szklarnie Ostatnie Spojrzenie

    Niestety nadal zero info na temat obiektu , co czyni go tajemnicą :) . Więc pozostaje mi napisać coś od siebie . Dla mnie wygląda jakby obiekt stał już ładne kilka lat nie używany (ok pięciu) sądzę tak po drzewach rosnących w szklarniach , chociaż niektóre drzewa wyglądają na starsze ok dziesięciu lat nawet. Oczywiście mogę się mylić :) . Jak ktoś wie coś o tym miejscu proszę o info na FB . Same szklarnie dobrze się trzymają w większości widziałem nawet wszystkie drzwi, szyby nie są jakoś specjalnie powybijane co mnie bardzo cieszy. Może jeszcze wrócę nawet w tym roku na ten obiekt bogatszy o nową wiedzę i nowy statyw :) , co pozwoli mi na więcej ciekawych kadrów :) . Co do informacji jeśli bym coś znalazł zostanie to zaktualizowane :) ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz