poniedziałek, 15 czerwca 2015

334 Łódzkie Okolice

    Wschody słońca ... Powiem to tak , łatwiej mi wstać o godzinie 3:00 niż o 7:30 czemu tego nie wiem .
Jeszcze całkiem niedawno uważałem , że wschody słońca to nie dla mnie przecież ja lubię pospać , przecież zachody wyglądają podobnie ... I tu ku mojemu zdziwieniu było zupełnie inaczej gdy w końcu się zerwałem z łóżka . Efekty były warte wstania i myślę , że właśnie tak miało być aby mi pokazać co dzieję się rano ze światłem bym wstawał tak częściej ;) . Zdjęcia zrobiłem niedaleko Łodzi , w sumie to miejsce znalazłem przez przypadek gdy wracałem na rowerze z Łasku i skręciłem nieświadomie tego co znajdę w las :) , ale o to są kadry z tego bajecznego miejsca . Byłem tam już kilka razy i zapewne wrócę tam jeszcze nie raz ;) .








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz