czwartek, 30 sierpnia 2018

Wschód Słońca w Sopocie

    5.30 .... Buty zdjęte ...Spodnie ? Nie obejdzie się ... Zdjęte i hyc do wody .
Tak powstało to zdjęcie jeszcze przed wzejściem słońca ponad linię horyzontu . Tak wcześnie jeszcze w morzu się nie pluskałem . Co krok to głębiej i głębiej . Statyw mocno wbiłem w dno .
Za to fale i wiatr robiły się co raz większe i trudniej było na uzyskanie zadowalającego kadru . Dla niewtajemniczonych mówię ,że przy tych zdjęciach użyłem filtra ND1000 , aby uzyskać czasz naświetlania 30s .
Kolejny krok do przodu albo z dwa i kolejne zdjęcie , jednocześnie głębiej . Aparat do wody nie miał już daleko . W tym miejscu woda sięgała już wyżej pasa , prawie po mostek ,a nadchodząca fala co jakiś czas skutecznie mną bujała . Jednakże statyw zakotwiczony w dnie miałem na Tyle dobrze i zdjęcie nie ruszone . Kolejnych kilka kadrów wyglądało bardzo podobnie . W sumie powiem Wam , ze rano zawsze mam jakiś problem ze wstaniem ,ale im bardziej mi się nie chce wstać tym później jestem bardziej zadowolony . No cóż szkoda dnia :)


Tymczasem kończę ten wpis . Więc do następnego ;)
Ale w sekrecie powiem Wam , że niedługo jadę w Góry nasze Polskie Tatry :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz