piątek, 29 sierpnia 2014

254 Gdynia Orłowo


      Gdynia Orłowo, niesamowite miejsce,  jest tam pięknie.  Będąc wielokrotnie w Trójmieście,  dopiero po raz drugi zawitałem w to miejsce. Zdjęcia wykonałem chwile,  dosłownie chwilę przed burzą, co widać po ciekawych chmurkach :) stworzyły one fenomenalny klimat.  Będąc właśnie w tym roku w Trójmieście na Orłowo zawitałem zalewie dwa razy,  za pierwszym razem goniła mnie i moją dziewczynę burza. I nie dało się tego dnia wejść na klif, co jednak dokonałem za drugim razem. Zajmijmy się jednak tym co udało się zrobić na dole klifu :-) Ciężko było wejść do wody i utrzymać się robiąc zdjęcia na panoramę, kamienie śliskie, a fale były rozbijane o kamienie tuż za mną, ale jakoś się udało.  I oto są efekty podmycia mnie aż po szyję ;-). A co do samego Orłowa zachęcam do odwiedzania :-) jest tam dużo spacerowiczów, samych atrakcji jest kilka, między innymi molo, klif, opuszczony pensjonat (chyba bo jeszcze nie szukałem info). Do tego można coś zjeść, a idąc plaża po minięciu klifu można znaleźć mały bunkier leżący w morzu :-)