niedziela, 31 sierpnia 2014

255 Gdańsk Panoramą Widziany

         Postanowiłem pokazać Gdańsk z nieco innej perspektywy, nie wszyscy ludzie będący tym wspaniałym mieście widzą go właśnie tak . :-) Już od jakiegoś czasu szukałem w internecie i na inne sposoby punktów widokowych udało mi się znaleźć w sumie kilka zapewne byłoby ich więcej, niestety byłem ograniczony czasem jaki mogłem spędzić w samym Gdańsku jak i Trójmieście. Wybrałem wg mnie najciekawsze i o to są efekty :-) Punkty widokowe nie są drogie do wstępu (ok 5zl) , lecz wejście po schodach krętych i wąskich jest dość męczące. Do tego z całym moim sprzętem na plecach.. Lecz widoki warte są tego wysiłku. Gdy już zeszliśmy na dół przeciskając się przez tłumy ludzi, zatrzymaliśmy się na moście. Szczerze nigdy nie robiłem żadnego zdjęcia w tę stronę Starej Motławy. Może to i temu że w te stronę nie było ludzi, bo za mną już stały stoiska Jarmarku Dominikańskiego. Gdańsk złapać bez ludzi to na prawdę coś...