sobota, 28 lipca 2018

Zaćmienie Księżyca w Łodzi Lipiec 2018

       Zaćmienie to ciekawe zjawisko ,które wczorajszego dnia widziało wiele osób . Sam obserwowałem je przez wizjer mojego Canona . I patrząc na ludzi spacerujących w zasięgu mojego wzroku byłem zaskoczony zainteresowaniem . No cóż :)  Pozytywnie :) 

W Łodzi trudno o fajne miejsce na tego typu zdjęcia , a z poziomu ulicy są praktycznie nie wykonalne . Zawsze coś wejdzie w kadr , to samochód , to latarnia świecąca na wściekły żółty kolor do tego dojdą jeszcze drzewa , które swoimi koronami zasłaniają spory kawałek nieba . Zawsze można iść na otwartą przestrzeń w Łodzi ktoś powie no można ... Tylko to w 90% przypadków parkingi przy centrach handlowych , posiadające latarnie .
Pozostaje inna możliwość wejść ponad wszystko co wcześniej wymieniłem niestety to też nie jest proste . Jednakże w moim przypadku się udało . Dzięki temu prezentuję Wam dwa kadry . Na powyższym zdjęcia robiłem z odstępem trzech minut co dało fajny efekt sekwencji zaćmienia . Trochę żałuję ze nie zacząłem wcześniej .... I aby nie było księżyc był w Apogee , w skrócie znajdował się najdalej od ziemi przez co był malutki .
na kadrze niżej wklejka dla ulepszenia kadru bo niestety tak nisko być nie chciał i trochę powiększony dla lepszego odbioru zdjęcia :) Czy tak jest oceńcie sami ;) 




Tymczasem do następnego wpisu !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz