wtorek, 10 lipca 2018

Moja Fotoksiążka ;)

    Do każdego fotografa dotrze kiedyś myśl , że fajnie byłoby wydrukować swoją prace .... A to na papierze może na płótnie , płycie pcv czy to fotoksiązce . Możliwości jest pełno . Ja skupię się na tym ostatnim , gdyż miałem przyjemność przetestować jakość oraz wykonanie fotoksiążki zrobionego mi przez firmę Saal-Digital :) (link niżej) . Album prezentuje się świetnie , ku mojemu zdziwieniu zdjęcia nie są ciemniejsze od tych , które mam widoczne na monitorze oczywiście papier nie świeci i takie wydruki trzeba oglądać przy świetle dziennym a przynajmniej ja tak zrobiłem :)
Jakość druku na 6+ i aż widać gdzie robiłem zdjęcia gorszym szkłem niż Canonowskie L czy Sigmowską serią Art . Zdjęcia wyszły fantastycznie !
Prezentacji albumu nie miałem kiedy zrobić więc postanowiłem przy okazji pobytu na Kaszubach , klapnąć na pomoście i zaprezentować Wam kilka stron właśnie z mojego albumu :)



Co do jakości wykonania nie mam zarzutów , jednakże po obejrzeniu przez kilkadziesiąt osób na jednej ze stron delikatnie odchodzi mi "róg" jest to ok milimetra dwóch , ale będę musiał to podkleić aby dalej nic się z tym nie działo. Tak czy inaczej zdecydowałem się na album o 36 stronach w wymiarze 28x19cm . Bo dla mnie jest to wymiar zwyczajnie praktyczny do przeglądania .
Być może będziecie mieli kiedyś  możliwość obejrzenia go jeśli się spotkamy bo chętnie opowiem o każdym zdjęciu w nim zawartym ;)
Tymczasem do następnego  wpisu !

Link Saal-Digital

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz