wtorek, 9 stycznia 2018

Gdańsk Czarno-Biały


     Witam Was ! 
Gdańsk Czarno-Biały to jest zamysł na całą serię zdjęć z tego miasta w takim klimacie ;) 


Niestety jak to ostatnio bywa , nie wszystko poszło tak jakbym chciał ... Co tam robi ten wiadukt ???
Powiem tak wiedziałem , że jest , ale nie wiedziałem , że jest tak widoczny . Kiedyś był tam mur z tego co pamiętam i super wchodził klimat tego miejsca . Jak widać muru brak :/ . Następna rzecz  , która poszła nie tak . ZAPOMNIAŁEM , ZAPOMNIAŁEM !!!  Był jeszcze jeden kadr w mojej głowie z tego miejsca , i pamiętałem póki nie zapomniałem . Presja czasu zrobiła swoje , kadr wypadł mi z głowy ... Wrócę tam pewnie za jakiś czas i dokończę to czego mi brakuje ;) 

Pogoda była jak na takie zdjęcia idealna , bo o taką pogodę właśnie mi chodzi ;)
Pamiętajcie , że nie ma złej pogody jest tylko złe przygotowanie do niej ;)

Ps; Do niektórych postów będę dodawać namiar ;)
Następny wpis niedługo , ale raczej nie z bieżących kadrów . 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz